Εκπαιδευτικές δράσεις

Previous Next

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Ένα διαφορετικό επιμορφωτικό πρόγραμμα για την Α' δημοτικού από το Dixan

Η Henkel Consumer Brands με το Dixan επισκέφτηκαν την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2024 το σχολείο μας και η Α'ταξη συμμετείχε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Οι σπόροι του αύριο. Τα παιδιά στο πλευρό της Γης».
Μια πρωτοβουλία του Dixan με σκοπό να ευαισθητοποιήσει και να εκπαιδεύσει την νέα γενιά σχετικά με την προστασία του. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να μάθουν για την σημασία της ανακύκλωσης και του τρίπτυχου «reduce, reuse, recycle» μέσα από μια σειρά από πρωτότυπες δράσεις, βιωματικά και διαδραστικά παιχνίδια,

Ετικέτες: , ,
Previous Next

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Την Παρασκευή ,22 Νοεμβρίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄τάξης είχαν τη χαρά να παρακολουθήσουν την παρουσίαση του βιβλίου "Κοα, ταξίδι για τη διάσωση των κόσμων"  από τον συγγραφέα του βιβλίου κ. Ζώη Κατσίκη και την ομάδα του. 

Οι μαθητές και οι μαθήτριες συζήτησαν , ζωγράφισαν , χόρεψαν και φωτογραφήθηκαν με την «Κόα».

Ευχαριστούμε τον κ. Ζώη Κατσίκη για την παρουσίαση !

Previous Next

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Πικνίκ κάτω από τις ελιές στο σχολείο μας, απολαμβάνοντας παραλλαγές του English breakfast-Αγγλικού πρωινού, αφού πρώτα είχε δοθεί συνταγή & οδηγίες στους μαθητές-τριες της Δ' τάξης.

Ετικέτες:
Previous Next

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

"Απλώνω ευτυχία – Δυναμώνω τη φλόγα στην καρδιά”, ένα πρόγραμμα υπό την αιγίδα της Φλόγας

Την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες του 5ου Δημοτικού Σχολείου Βριλησσίων και του 4ου Νηπιαγωγείου Βριλησσίων μαζί με τους εκπαιδευτικούς πήραν μέρος σε μια ακτιβιστική δράση εντός του χώρου του σχολείου με στόχο την προαγωγή και ενίσχυση του δείκτη ευτυχίας των παιδιών και την καλλιέργεια με βιωματικό τρόπο της αξίας του ακτιβισμού και της προσφοράς.
Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα που είναι υπό την αιγίδα της Φλόγας (Σύλλογος Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια), ονομάζεται “Απλώνω Ευτυχία – Δυναμώνω τη Φλόγα στην Καρδιά”.
Το πρώτο στάδιο υλοποίησης της δράσης προηγήθηκε και δουλεύτηκε μέσα στην τάξη. Αφορούσε στη διερεύνηση της έννοιας της ευτυχίας, την παρακολούθηση βίντεο αφήγησης του παραμυθιού «Τη νύχτα που τα φώτα άναψαν», του DavidLitchfield, εκδ. Μικρή Σελήνη, διατυπώθηκαν οι προβληματισμοί των παιδιών και η δράση ολοκληρώθηκε με την αποτύπωση από τους μαθητές/μαθήτριες σε φανέλα όλων όσων αποτελούν ευτυχία για κάθε ένα παιδί.

Μπλουζάκια ζωγραφισμένα με αγάπη και ευτυχία, συμμετείχαν στο πολύχρωμο άπλωμα μπουγάδας!!

Η εθελοντική δράση είχε ως στόχο να στηρίξει τον σύλλογο «Φλόγα» και να να αναδείξει την αξία του εθελοντισμού και της προσφοράς.

Ευχαριστούμε γονείς και μαθητές που ανταποκρίθηκαν στο καλεσμά μας.

Previous Next

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Στο πλαίσιο της συμπερίληψης, για να μπορούν όλοι οι μαθητές να συμμετέχουν στη μαθησιακή διαδικασία, στο σχολείο μας αξιοποιούμε τη διαφοροποιημένη διδασκαλία, εξατομικευμένη προσαρμογή του διδακτικού υλικού όπου χρειάζεται και βιωματικές μεθόδους διδασκαλίας. Επιπλέον, για την ενίσχυση των διαπροσωπικών σχέσεων των μαθητών και την ένταξή τους σε ομάδες συνομήλικων χρησιμοποιούμε ομαδοσυνεργατικές μεθόδους διδασκαλίας και υλοποιούμε σχετικές δράσεις. Ορισμένα παραδείγματα εφαρμογών μπορείτε να δείτε παρακάτω. 

Εικόνα 1: Παζλ για ευκολότερη κατανόηση γραμματικών κανόνων.

Εικόνα 2: Ομαδικό παιχνίδι για το μάθημα της Γλώσσας

Εικόνα 3: Ομαδικό παιχνίδι για την αναγνώριση των μέρων του λόγου

Εικόνα 4: Οπτικοποιημένο ημερήσιο πρόγραμμα

Εικόνα 5: Κατασκευή και αξιοποίηση σε ομάδες παιχνιδιού για τα μαθηματικά