Δημιουργώ και Καινοτομώ - Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία


Notice: Undefined variable: video_src in /unitswww1/unitswww18/att-v/5dim-vriliss/5dimvril/public_html/templates/radius_auston/html/layouts/joomla/content/post_formats/post_video.php on line 35

Εργαστήριο δεξιοτήτων «Δημιουργία Διαφήμισης (ραδιοφωνικής, τηλεοπτικής & αφίσας)»

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 
Εργαστήριο δεξιοτήτων «Δημιουργία Διαφήμισης (ραδιοφωνικής, τηλεοπτικής & αφίσας)» 
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
 
Tο Στ'2 με καθοδήγηση των εκπαιδευτικών του τμήματος κα Καρβέλα Ελβίνα και κα Σταυρούλια Αθηνά ολοκλήρωσε το πρώτο εργαστήριο δεξιοτήτων «Δημιουργία Διαφήμισης (ραδιοφωνικής,
τηλεοπτικής & αφίσας)» που ανήκει στη ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ και υποενότητα Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας

Γνωριμία με επαγγέλματα. Το εργαστήριο παρέχει στους μαθητές ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα γνωριμίας, εξοικείωσης και δημιουργίας διαφημίσεων σε πολλές μορφές. Ως διαφήμιση ορίζεται «η προσπάθεια πειθούς των ανθρώπων να αγοράσουν προϊόντα ή υπηρεσίες» (Cabridge dictionary, n.d.). «Η διαφήμιση ως διαδικασία βασίζεται στη μεταφορά πληροφοριών από τον πομπό (επιχείρηση) στον δέκτη (υποψήφιος καταναλωτής).» (Κοκκίνης, 2014, σελ. 9). Μέσα από αυτό το εργαστήριο δεξιοτήτων γίνεται γνωριμία με τον κόσμο της διαφήμισης, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της και τις μορφές της. Ιδιαίτερη όμως έμφαση δίνεται στη δημιουργία διαφημιστικού υλικού με διάφορους τρόπους. Οι μαθητές μαθαίνουν τις βασικές αρχές σχεδιασμού και υλοποίησης αφίσας (εικόνα), ραδιοφωνικής διαφήμισης (ήχος) και τηλεοπτικής διαφήμισης (εικόνα και ήχος) και δημιουργούν το δικό τους διαφημιστικό υλικό. Βασικές παράμετροι στον σχεδιασμό της διαφήμισης είναι ο περιορισμένος διαθέσιμος χρόνος (στην τηλεοπτική και ραδιοφωνική διαφήμιση) καθώς και ο διαθέσιμος χώρος σε μία αφίσα ή σε κάποιο περιοδικό. Αρχικά, παρουσιάζεται ο ορισμός και τα βασικά χαρακτηριστικά όλων των τύπων διαφημίσεων. Στη συνέχεια, οι μαθητές σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό της τάξης επιλέγουν το προϊόν ή την υπηρεσία που πρόκειται να διαφημίσουν. Θα μπορούσε επίσης να σχεδιαστεί ένα λογότυπο, έτσι ώστε να τονιστεί η ιδιαιτερότητα του προϊόντος και να διευκολυνθεί η επικοινωνία με τον καταναλωτή (Κοκκίνης, 2014). Πριν τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της δράσης έγινε  αναφορά στον Ελληνικό Κώδικα Διαφήμισης και Επικοινωνίας. Απώτερος σκοπός της διαφήμισης είναι η προσέλκυση του κοινού έτσι ώστε να αγοράσει το διαφημιζόμενο προϊόν ή
υπηρεσία. Για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκαν  διάφορες τεχνικές, ανάλογα με το είδος της διαφήμισης.
 
Δείγματα των εργασιών ραδιοφωνικών διαφημίσεων και αφισών.Φυσικά, κάναμε και τηλεοπτικές αλλά δεν μπορείτε να τις θαυμάσετε γιατί είμαστε κάτω των 18 ετών.

 

Λίγα λόγια

Λίγα λόγια για το σχολείο μας

Επικοινωνία

  • Αλφειού 62 & Χελμού, Βριλήσσια
  • 210 6131132
  • 210 6131004
  • mail@5dim-vriliss.att.sch.gr
©2016-2024 Πν. Δικαιώματα, 5ο Δημοτικό Σχολείο Βριλησσίων. Υποστήριξη Lost BIts