Πολιτιστικά

Previous Next

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

"Απλώνω ευτυχία – Δυναμώνω τη φλόγα στην καρδιά”, ένα πρόγραμμα υπό την αιγίδα της Φλόγας

Την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες του 5ου Δημοτικού Σχολείου Βριλησσίων και του 4ου Νηπιαγωγείου Βριλησσίων μαζί με τους εκπαιδευτικούς πήραν μέρος σε μια ακτιβιστική δράση εντός του χώρου του σχολείου με στόχο την προαγωγή και ενίσχυση του δείκτη ευτυχίας των παιδιών και την καλλιέργεια με βιωματικό τρόπο της αξίας του ακτιβισμού και της προσφοράς.
Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα που είναι υπό την αιγίδα της Φλόγας (Σύλλογος Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια), ονομάζεται “Απλώνω Ευτυχία – Δυναμώνω τη Φλόγα στην Καρδιά”.
Το πρώτο στάδιο υλοποίησης της δράσης προηγήθηκε και δουλεύτηκε μέσα στην τάξη. Αφορούσε στη διερεύνηση της έννοιας της ευτυχίας, την παρακολούθηση βίντεο αφήγησης του παραμυθιού «Τη νύχτα που τα φώτα άναψαν», του DavidLitchfield, εκδ. Μικρή Σελήνη, διατυπώθηκαν οι προβληματισμοί των παιδιών και η δράση ολοκληρώθηκε με την αποτύπωση από τους μαθητές/μαθήτριες σε φανέλα όλων όσων αποτελούν ευτυχία για κάθε ένα παιδί.

Μπλουζάκια ζωγραφισμένα με αγάπη και ευτυχία, συμμετείχαν στο πολύχρωμο άπλωμα μπουγάδας!!

Η εθελοντική δράση είχε ως στόχο να στηρίξει τον σύλλογο «Φλόγα» και να να αναδείξει την αξία του εθελοντισμού και της προσφοράς.

Ευχαριστούμε γονείς και μαθητές που ανταποκρίθηκαν στο καλεσμά μας.

Previous Next

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Τη Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2024 , οι μαθητές  της Β΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν τον Βοτανικό κήπο στο Χαϊδάρι.

Ο γερακάρης Σταύρος Αθανασίου και η ομάδα του έφεραν στον Βοτανικό Κήπο τα αγαπημένα τους αρπακτικά πτηνά και χάρισαν μια αξέχαστη εμπειρία στους μικρούς μαθητές και την ευκαιρία να γνωρίσουν  αρπακτικά πτηνά, όπως είναι το γεράκι, η κουκουβάγια, ο μπούφος ,  να μάθουν τα χαρακτηριστικά τους, τις συνήθειές τους, τους τρόπους προστασίας τους στο φυσικό περιβάλλον .

Στη συνέχεια περιηγήθηκαν στον χώρο του κήπου  και γνώρισαν φυτά  από την εποχή των δεινοσαύρων...

Previous Next

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
Οι μαθητές της Α και Β τάξης  επισκέφθηκαν το Μουσείο Βορρέ, όπου παρακολούθησαν εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Όταν το σκουπίδι ονειρεύεται γίνεται λουλούδι».

Τα παιδιά αρχικά περιηγήθηκαν στην έκθεση τού Μουσείου κι θαύμασαν έργα ελληνικής σύγχρονης τέχνης. Είδαν πίνακες Ελλήνων καλλιτεχνών, για τη δημιουργία των οποίων αξιοποιήθηκαν ανακυκλώσιμα ή φυσικά υλικά, π.χ. καπάκια, υφάσματα, χαρτί, φύλλα δέντρων.

Στη συνέχεια, οι μαθητές έγιναν μικροί καλλιτέχνες και δημιούργησαν τα δικά τους έργα τέχνης. Αξιοποίησαν δημιουργικά διάφορα ανακυκλώσιμα υλικά, όπως χαρτί, πλαστικά καλαμάκια και σελίδες από περιοδικά, και κατασκεύασαν δικά τους κολλάζ πάνω σε έργα σύγχρονης ελληνικής τέχνης.

Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με περιήγηση στον κήπο τού Μουσείου και ξενάγηση σε παλιά αθηναϊκά σπίτια, όπου τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με έργα παραδοσιακής τέχνης που είχαν δημιουργηθεί από φυσικά υλικά, όπως ξύλο, μάρμαρο κ.λπ.

Έτσι λοιπόν οι μικροί μαθητές έγιναν οι ίδιοι δημιουργοί, συνειδητοποιώντας παράλληλα πως τα φυσικά και ανακυκλώσιμα υλικά μπορούν να μετατραπούν σε έργα τέχνης.
 
Previous Next

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Πικνίκ κάτω από τις ελιές στο σχολείο μας, απολαμβάνοντας παραλλαγές του English breakfast-Αγγλικού πρωινού, αφού πρώτα είχε δοθεί συνταγή & οδηγίες στους μαθητές-τριες της Δ' τάξης.

Ετικέτες:
Previous Next

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024 η Ε' τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκε τα ρωμαϊκά μνημεία στο κέντρο της Αθήνας.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στη βιβλιοθήκη του Αδριανού, στη ρωμαϊκή αγορά και στο μουσείο Κανελόπουλου. Θαύμασαν τον πύργο των αέρηδων και την πύλη του Αδριανού.
Ετικέτες: ,
Previous Next

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Στο πλαίσιο της συμπερίληψης, για να μπορούν όλοι οι μαθητές να συμμετέχουν στη μαθησιακή διαδικασία, στο σχολείο μας αξιοποιούμε τη διαφοροποιημένη διδασκαλία, εξατομικευμένη προσαρμογή του διδακτικού υλικού όπου χρειάζεται και βιωματικές μεθόδους διδασκαλίας. Επιπλέον, για την ενίσχυση των διαπροσωπικών σχέσεων των μαθητών και την ένταξή τους σε ομάδες συνομήλικων χρησιμοποιούμε ομαδοσυνεργατικές μεθόδους διδασκαλίας και υλοποιούμε σχετικές δράσεις. Ορισμένα παραδείγματα εφαρμογών μπορείτε να δείτε παρακάτω. 

Εικόνα 1: Παζλ για ευκολότερη κατανόηση γραμματικών κανόνων.

Εικόνα 2: Ομαδικό παιχνίδι για το μάθημα της Γλώσσας

Εικόνα 3: Ομαδικό παιχνίδι για την αναγνώριση των μέρων του λόγου

Εικόνα 4: Οπτικοποιημένο ημερήσιο πρόγραμμα

Εικόνα 5: Κατασκευή και αξιοποίηση σε ομάδες παιχνιδιού για τα μαθηματικά

Εικόνα 6: Τα παιδιά κατασκεύασαν σε ομαδές τη δική τους 'Αργώ' μαθαίνοντας την ιστορία της

Εικόνα 7: Προσαρμογή των ασκήσεων για καλύτερη κατανόηση των όρων της πρόσθεσης

Εικόνα 8: Τα παιδιά σε ζευγάρια εξασκήθηκαν στο "πάτημα στη δεκάδα"

Ετικέτες:
Previous Next

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

"Οι μαθητές και μαθήτριες του Δ2 πήραν τα χρώματά τους και δημιούργησαν όμορφες εικόνες.  Έργα μεγάλων ζωγράφων  έγιναν η αφορμή να εστιάσουν  στον τρόπο που τα  συναισθήματα  αποτυπώνονται στους  πίνακες, να παρατηρήσουν  εκφράσεις προσώπων, τις επιλογές  χρωμάτων και να εμβαθύνουν στο θέμα του πίνακα  προκειμένου να αντιληφθούν το μήνυμα του ζωγράφου. Μία όμορφη και δημιουργική σπουδή  από μικρούς καλλιτέχνες που με όχημα  τη φαντασία τους και την ελευθερία της σκέψης έφτιαξαν μεγάλα έργα"

©2016-2024 Πν. Δικαιώματα, 5ο Δημοτικό Σχολείο Βριλησσίων. Υποστήριξη Lost BIts