- 5ο Δημοτικό Βριλησσίων
- Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
- Εμφανίσεις: 9
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤ : ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΦΗΣ
Η συμπερίληψη είναι μία έννοια που έχει απασχολήσει εκτενώς τη διεθνή βιβλιογραφία και είναι δύσκολο να συνοψιστεί σε έναν ορισμό. Τα τελευταία χρόνια είναι κοινά αποδεκτό ότι η έννοια της συμπερίληψης είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη δημοκρατική συμμετοχή εντός και εκτός εκπαιδευτικού συστήματος. Περιγράφεται ως μία συνεχής, αδιάλειπτη και ατέρμονη διαδικασία,ως αποστολή, όραμα και αγώνας. Η συζήτηση για τη συμπερίληψη μολονότι εκκινεί από τα άτομα με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, εστιάζει σε όλους τους μαθητές/ριες. Η Ετερότητα και η διαφορετικότητα των ατόμων είναι το αναμενόμενο και η ισότιμη συμμετοχή και πρόσβαση είναι μία συνεχής πρόκληση. Η συμπερίληψη στο σχολείο διαρθρώνεται σε τρείς άξονες: 1) τη διαμόρφωση συμπεριληπτικής κουλτούρας, 2) τη δημιουργία συμπεριληπτικών πολιτικών και 3) την εφαρμογή συμπεριληπτικών πρακτικών (Booth and Ainscow, 2017)
Maya Angelou